[eibar] Tantanez tantan euskerian alde

normanduval normanduval a bildua pimienta.org
Or, Maiatza 21, 17:00:22, CEST 2010

> "*El euskera para hablar con la novia y con los amigos, pero para las cosas
> de comer cómo trabajo, sanidad, etc., en castellano que lo entendemos todos
> y no estamos para más gastos y más impuestos. No se van a dar dos cursos
> pudiendo dar uno solo."

Aiba, nik pentsatzen neban neska edo mutil-laguna "las cosas de comer" kategorixan sartzen zala! Ta era berian pentsatzen neban osasunbidia (medikuak eta) ez zirala jaten. Okertuta neuan. Katxiporreta. Dana dala pentstatzen neban bebai DV-ko irakurle gehixenen artian ez nebala euskararekiko jarrera oso positiborik topauko, ta horretan ez naz erratu, ez.

Ia bixar elkar ikusten doun, garrantzitsua da!

Jokin