[eibar] flickr-eko kontua

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Al, Api 11, 13:23:43, CEST 2011

Flickr-en pareko alternatiba bakarretakua PicasaWeb da.
Nik, oindiok, nahixago Flickr. Uste dot hobia dala eta komunidadia
hantxe dagola.

Baina, gaur egun, askontzat, Flickr sobran dago.
Argazki guztiak Facebook-era. Hantxe komentarixuak, lagunen oharrak, eta abar.

Neu, oingoz, Flickrren.

a.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko apiren 11a 13:09):