[eibar] Santa Klara isla eibartarrona, noiztik?

arrate gisasola arrategisasola a bildua gmail.com
Ost, Api 27, 23:43:00, CEST 2011

aldamenekuakin eztabaidan ibili naiz ta konbenzidu egin nau look horrekin,
goguan nekan lurker irakorritta nekala hemen bertan baina ixa ixa orsai
moduan zala pentsatu dot :)
 ai ama! buruak zenbat buelta!!
eskerrik asko!!!
Arrate

Gari Araolaza<gari a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2011eko apiren 27a
23:35):