[eibar] Endogamia

Or, Urt 14, 11:26:03, CET 2011

Tira, nik badakat Urdaibaiko adar bat, zuena pixka bat aldatzen dabena. Eta
endogamiarekin gauza kusioso bat, errepikapena. Ni Narbaiza, Arizmendi,
Azpitarte, Basabe, Narbaiza, Arizmendi, Irala, Enbeita naiz.
Hau da, gure aitita Akilino, Narbaiza Narbaiza zan, eta gure aitita Segundo,
Arizmendiarrieta Arizmendiarrieta (gero luziegiak zirala eta kapau egin
zetsezen).
Imajiñau!! Tira, Segundon gurasuak ez ziran lehengusuak, baiña Akilinonak
bai! Eta ulegorrixak!
Holan gagoz gar egunian!
leire, endogamiaren fruitu osasuntsua!

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren
14a 11:10):