[eibar] Endogamia

Trebiņo/Artetxe trebi.arte a bildua euskalnet.net
Lar, Urt 15, 23:53:44, CET 2011

a) Bertako apelliduak... bertan geldittu diranen seme-alaben artian.  Ze...
b) kanpora juan ziranen artian, Ameriketara esate baterako, hor
apelliduen nahasketa ikaragarrixa izan leike, eta apillidu euskaldun
nahikotxo ei dago.
c) etorritakuen artian be antzeko egoeria. Europa barrura begira XX.
erdixan aurrera hasi zan kontua aldatzen, kanpotik hona etortzen, ordura
arte beti edo zan europarrak kanpora juatia (eta asko). Gero ze nahaste
izan(go) dan... ba herrialde bakoitzan arabera.

     Trebi.

14/01/2011 11:26(e)an, leire narbaiza arizmendi(e)k idatzi zuen: