[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Al, Urt 17, 12:21:17, CET 2011

Asier, konforme. Baiņa hittanuan mesedetan beti andrazkuena baztertu bihar?
Kokoteraiņo nagok horrekin! Hiri zuzenduta, egin ahal juat, baiņa danok
aintzat hartuta, ez!
A! Ia kalian jarraitzen dogun hittanuan. Sekula ez juagu egin eta!
leire

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren
17a 09:50):