[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Al, Urt 17, 12:30:29, CET 2011

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko urtren 17a 12:21):
> Asier, konforme. Baiņa hittanuan mesedetan beti andrazkuena baztertu bihar?

eta beti gizonezkuok kulpia?
andrazkuena baztartu dabenak andrazkuak izan dira, ala?

> A! Ia kalian jarraitzen dogun hittanuan. Sekula ez juagu egin eta!

zurekin honezkero gatxa.
gaiņera, ni baiņo nausixagua zara eta errespetua zor ;-)

a.