[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Al, Urt 17, 13:17:20, CET 2011

Konforme, Asier. Arauak malgutziakin (gurasuak*/seme-alabak;
zahar/gazte....) Subordinatuetan be onartuko neukek...
Baiņa andrazkueri andrazkuena, eta gizonezkueri gizonezkuena. Eta bixak
egonda, neutrua!
leire

Asier Sarasua<asarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren
17a 13:07):