[eibar] Legebiltzarreko webgune berritua: zer iritzi duzue?

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Urt 17, 14:42:50, CET 2011

marijo deogracias<marijodeo a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko urtren 17a 13:54):
> 2010eko urtarrilaren 19an hartu zuen Legebiltzarreko Mahaiak webgunea
> berritzeko erabakia. Horretarako lan talde bat sortzea adostu zen eta
> Legebiltzarreko departamendu eta talde politikoei dei egin zitzaien lan
> taldean parte hartzeko. Hala, nik neuk ere parte hartu nuen, hasieran gogoz,
> baina ikusirik lan taldeak hartu zuen dinamika, denbora galtzea iruditu
> zitzaidan eta utzi egin nuen, batez ere, nire irudikoz, Legebiltzarreko
> Lehendakaritzaren propagandarako erreminta bihurtuko zela sumatu nuelako.
> Are gehiago, Legebiltzarreko datu basean ez da inongo aldaketarik egin,
> [...]

Datuei dagokionez (ekimenak, interpelazioak, fitxategiak, gaikako
sailkapena, ...) orain dela denbora bat argitaratu zen
http://parlio.org/ gustokoagoa dut. Legebiltzarraren webgunean orriak
irakurriz screenscraping eginez argitaratutakoa.

Mikel
--
Mikel Larreategi
http://eibar.org/blogak/erral/es