[eibar] Eibartarrak Mezu-Bilduma, 82 bilduma, 19. zenbakia

marijo deogracias marijodeo a bildua gmail.com
Al, Urt 17, 16:00:49, CET 2011

Mikelek screenscraping aipatzen duzu, baina zer da zehazki hori?
http://parlio.org/ ri buruz, arrazoi duzu. Lan taldean parte hartu
genuenetako batzuk ere aipatu genuen webgune hori, eredu moduan. Hainbat
atal kanpoko erabiltzaileentzako egokiago antolaturik dauzka legebiltzarreko
webgune ofizialak baino, baina ez zen egoki ikusi horretan sartzea.
Azkenean, esandakoa, legebiltzarreko lehendakariari hauspoa emateko tarte
bat garatu da eta kitto.
Marijo