[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Trebiņo/Artetxe trebi.arte a bildua euskalnet.net
As, Urt 18, 00:09:50, CET 2011

     Malgutu beharraz, batere dudarik ez.
     Esate baterako, andriakin askotan alkarri hikaz egitten detsagu.
Ohiko arau sozialetan ez dot uste onartuta zeguanik. Baina gu konforme
gaoz, ez dogu beste inoren aprobaziņorik bihar.
      Noka ez dau tokak akabatu(ko), izatekotan zukak emongo detsa
azkena bai tokari bai nokari.

17/01/2011 22:45(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen: