[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
As, Urt 18, 08:27:52, CET 2011

Hau don Leire , hau dok (besteok) eztabaidaĄ
Zoritxarrez ene ustez hittanoa, nokanoa, tokanoa, sekula santan entzun
gabeko hitz potoloak (nire ezjakitasuna),
Nik neu ez dot larregi hitanoaz egiteko joera, badakit galtzen dagoela ni
neu lekuko, Eibarren nagusiek bakarrik egiten dute. Nik nere famelian
ikusitakoen arabera (nere aman famelian) neskeri N mutileri K berdin nork
egiten duen nori delako garrantzizkoa eta talde mistoetan bakoitzak beheari
eutsi mutikak K neskak N.
Arauk austeko daude eta benetan pozgarria egiten jata hika egiten dodanian
nere aitxarekin, gertuagokoa egiten zait, badakit garai bateab berari ere
"gorgotsua" egin zitzaiola. Nere osaba batekin frailea zena berdin, haren
anaiak eurok berarari ika egin arren ere niri adar joka zera esaten zidaten
"Hi frailiari be ika?" nik bai euroi eta bai nere aitxari soldaduskan nahiko
eta larregiko zuka eginda kokoteraino nengoela, guztiok normaltasunek onartu
egin zuten. Eta gaur arro sentitzen naiz aitarekin hika normaltasun osoz
urtetzen zaidalako, ez dago barrera soziologikorik.
Argi dagoena Eibarren behintzat egin egin behar dela.
Eztabaida hauek agian egin egiten ez delako egoten dira (K)(N)noak pentsatu
gabe erabiliko bagenuz, ez litzatezke egongo. Orain noiz nori nola
pentsatzen asten garenean orduntze, nire iritzia egin eta kitto gero
etorriko perfekzionismoak.

Ramon

17/01/2011 22:45(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:
> tira ba.
>
> lerro batzuk be bota dittut.

http://eibar.org/blogak/sarasua/archive/2011/01/17/hitanoaren-arau-sozialak-
malgutu-beharra