[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Serafin Basauri serafinb a bildua eibar.org
As, Urt 18, 10:35:54, CET 2011

Zaloa:

Hire amamak hittanua zoragarri jarabin. Hire amama eta aittittakin
hittanua jarabiņat, amamakin noka eta aittittakin toka. Tia Tolori,
ostera, zuka eitten najetsanan. Aittari eta amari zuka beti. Azpetti
inguruan, hemen baiņo askoz be senduago dagon hittanoa, halanda be
entzunda jakanat, gaztien artian hasi dirala mutillak neskeri toka
egitten. Etorkizun illuna jakan hittanuak.

Serafin

18/01/2011 9:49(e)an, Zaloa Etxaniz(e)k idatzi zuen: