[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Zaloa Etxaniz zetxaniz a bildua codesyntax.com
As, Urt 18, 10:44:19, CET 2011

Bai Serafin, gure etxian aittitta ta amamakin galduko jakulakuan nao. Penia
dakat.
nik nahi da ezin..., amak ez dau ikasi edo galdu dau, da aitta ondarrutarra
izanda hittanua ezintitzen dakik bez ;)

zaloa

Serafin Basauri<serafinb a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren
18a 10:35):