[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Zaloa Etxaniz zetxaniz a bildua codesyntax.com
Ost, Urt 19, 11:05:34, CET 2011

Oier:
alabak euki jittunaraz eta toka gitxi baña noka ez dotzanat iñori entzuten
eta ez dakitt ba... hanka sartziekin erakustia...

andereño Leire bihar "haut"¿haun? hau berau argittu da erakusteko!

zaloa

oier gorosabel larrañaga<txikillana a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko urtren 18a 18:20):