[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Ost, Urt 19, 12:37:06, CET 2011

Zaloa, baiña gure artian egin geinken, idatziz hasieran nahi badon.
Errezagua don. Nik holan egitten jonat batzuekin; Iban Villarribakuakin,
adibidez. Gero aurrez aurre, bixetara, eztok Ibantxo?
Umiakin hasi aurretik, konfiantzia hartu arte, gurekin hemen.
A! Eta haut haut don. Edo haunat. Baiña errezena (eta zuzena) don hatxez
hasten diran aditzak ez aldatzia: hintzan, heban, hain, hator.....Hor ez
jaon markarik.
Zer animauko haiz? Esango destan!
ERORIZ IKASTEN DA OINEZ
Leire

Zaloa Etxaniz<zetxaniz a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
urtren 19a 11:05):