[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Ost, Urt 19, 12:54:29, CET 2011

2011/1/19 leire narbaiza arizmendi <txargain a bildua gmail.com>

> Zaloa, baiña gure artian egin geinken, idatziz hasieran nahi badon.
> Errezagua don. Nik holan egitten jonat batzuekin; Iban Villarribakuakin,
> adibidez. Gero aurrez aurre, bixetara, eztok Ibantxo?

Nik dozena erdi neska-emakumerekin egitten jonat noka. Batenbat 60 urte
ingurukua be bai. Ostatu tabernako Arantxakin, esaterako, beti egin jonat
halaxe lagun harremana daukagulako (beti ondo ez...:-). Kintoren batzukin be
bai... Eta Eibarko neska gaztiekin? ba Leirekin gehixen. Ez beti, baiña bai
sarri.
Toka be ez danekin. Eta ez don konfiantza mailla kontua bakarrik. Esaterako,
oso lagun jittunat hiru-lau edade inguruko eta hikarik ez, hárekin zuka
egitten jonat. Kudrillako gehixenekin, barriz, hika. Anaiakin sekula bez,
lehengusuekin bez...
Eta aittak ez jostan sekula egin hika 18 urte bete arte. Harendako horixe
izan zonan muga eta hortik aurrera berak hika eta nik berari zuka, zelan ez!
Amak, barriz neri sekula be ez hika eta ezta oin be (ondio bere umetxua
izango non-eta :-) Amak-eta, aizten artian, barriz, noka bai
hasarretutakuan, bai pozak kontatzerakuan, bai...

Holaxe gabiñaz Villarriban, Leire.

Iban

Umiakin hasi aurretik, konfiantzia hartu arte, gurekin hemen.