[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Ost, Urt 19, 13:17:47, CET 2011

Ze ondo, Iban! Asierrek nagusi deittu, eta hik gazte! Elgetan bajakixek :-)
Iban, famelixan iñork ez dau gurekin hittanua erabilli. Amama Gernika
ondokua zuan, eta beti esaten juan, etxakixat-ze-basarriko-zeiñek "etorri
hari hona!" esaten zebala, baiña basarri horretakuak marjinalak-edo ziran,
kultura bakuak, fiñezia barikuak. Eta gure amama basarrittarra, baiña
bajirudixan Buckinham palacen jaixua zala....
Aittak lagunekin egitten juan. Telefonoz-eta entzun izan jetsat. Anaiak eta
bixok eskatu gentzaan guri egitteko, ikastiarren, guk berari zukan egingo
gentzala. Barak ezetz esan zeskuan, ezin zebala. Gaiñera uste jaut ez
zekixala noka.
Bergarako lankide nagusixak egitten juen, noka ederto, eta uste juat
entzunez ikasi nebala. Dana dala, oso jende gitxikin egitten dodala: Adolfo
Jainaga, Esti Gonzalez eta Enrike Izagirrekin. Sarittan ikusten ez dodan
jentia! Eta eurekin be bai, batzuetan....
Asko kostatzen da, neska-mutillok, baiña ni prest nengoke zuetako
edozeiñekin egitteko. Nere ikasliak zelan sentitzen diran ikasi dot hittanua
erabiltzen: subordinadia, ez; neskia, n; aditza???' don/jon/....???
Ariketa politta da! Animau!
lerie

Iban Arantzabal<iarantzabal a bildua goiena.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
urtren 19a 12:54):