[eibar] Banoa Euskalteletik

Mikel Kerejeta mkerejeta a bildua codesyntax.com
Ost, Urt 19, 17:04:27, CET 2011

Batetik bestera dantzan ibiltzen denak irabazten du, Lizak ondo esaten deun
moduan "merkatua apurtu behar da" eta merkeenetara pasa.

Baina nork du urtero-urtero telf mogikorra/ kotxeko segurua/ etxeko segurua/
etxeko telf / banku kontuak ....... hauek denak aldatzen
ibiltzeko astia eta gogoa?

Akaso ohitzen hasi beharko eta gure urteroko lanen artean jarri beharko!

Ni ere banoa Euskalteletik Telefonicara