[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Zaloa Etxaniz zetxaniz a bildua codesyntax.com
Ast, Urt 20, 10:54:32, CET 2011

edarto Leire saiatuko non! gañera idatzitxa pentsatzeko denboria jakanat...
ia kalian tope eitten dounian ez jatazenan kolore gorrixak ataratzen kriston
harrikaria bota oztian...:)

hik zuzenduidan baña!!! eskerrikasko,

zaloa

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko urtren 19a 12:37):