[eibar] "Hizkuntz eskakizuna Eibarko Hirian 1900-1936"

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ast, Urt 20, 10:59:31, CET 2011

Asierrek

Gezurra badirudi be, oin dala 100 urte be nahiko arrunta zan
Gipuzkoako lan-deialdi askotan euskeraz jakin bihar izatia (udaletxeko
idazkari edo herriko sendagile izateko).
Tira, ba, Eibarren ez, itxuria. Eibarren, Irunen eta Donostian
"modernuaguak" izatia erabagi zeben.

Hara hemen lehen aipatu duan belaunaldi batean hittanua galdu dela Eibarren.
Nik 50 urte dittudaz, beraz hik aupatitako adinen ia media matematikoa,
onartzen dut geure generazioaren kalea eta aitortzen dot baita ere
"modernuagoak" izatearen eragina, nik esagutu bait nian.

Ramon