[eibar] posta zerrendia eta hittanua

Or, Urt 21, 10:16:27, CET 2011

Ederki, wapa!
Hoaln egingo jonagu. Ez pentsa! Hittanuan nik sarri sartzen jonat hankia!
Danon artian asmatuko jonagu, ezton?
Asier, gure belaunaldixak hil ei jok hittanua! Hori esaten dok? Euskerian
gainbeheriakin etorri dok hori. Guriak hil dabela? Nik etxuak holako
erresponsabilidarerik hartu nahi! NAhixago juat berpiztian ahalegiñian
partaide izan.
Ondo segi!
leire

Zaloa Etxaniz<zetxaniz a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
urtren 20a 10:54):