[eibar] Afarixa!!!!!!!

Trebiño/Artetxe trebi.arte a bildua euskalnet.net
As, Urt 25, 12:31:36, CET 2011

     Ni beti apuntatzen naiz, musikeru estudiantiak iguak izaten dabe
problema gehixao. Igual horretxek, problema gehixago izaten dabenak,
hasi biharko ziran proposatzen.
         Imanoltxu.

24/01/2011 16:36(e)an, Xabier Mendiguren(e)k idatzi zuen: