[eibar] Afarixa!!!!!!!

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
As, Urt 25, 12:46:51, CET 2011

ABER! ORGANIZAZIÑO APUR BAT!!!

Orain ez hasi esaten nik zapatu hontan ezin dot, niri domeka jatort
hobeto.

Ipiñi daigun afarimetrua (parka, Erral, beti hiri biharra emoten),
jarri aukeran otsail eta martiko barixaku gabak, zapatu eguerdixak
eta domeka eguerdixak, eta jentia hasi daitela izena emoten eta egun
libriak markatzen, bakotxak bere ahalen eta goguen arabera.

Errazago dalakuan diñot.

Besarkada bat,

Mendigreen (soldadutza egin ez, eta orain txuskero reengantxatua
emoten dodana)