[eibar] Afarixa!!!!!!!

Josu Mendicute josu a bildua eibar.org
As, Urt 25, 12:51:32, CET 2011

WTF, Leire, Interneteko jergetatik at geratzen ari zara. LOL!

Nire babes osoa daukazula, Leire. Horixe. ;-)

Alegia: igandeak baino, nahiago larunbatak.

Mendigreen: ez. Errali agindu diot eztabaida honetatik paso egiteko.
Hemen erabakitzen dugunean ostiralak eta larunbatak, edo ostiralak eta
igandeak, edo dena delakoa, orduan jarri afarimetroa.

Ze, azkenengoetan, aldrebes egin dugu. Lehenengo ostiralak bakarrik
jarri, jendea apuntatzen hasi, gero igandeak eskatu... eta Erralentzat
izugarrizko mareoa da hori. Ematen duena baino konplikatuagoa da
afarimetroan aldaketak egitea, erabiltzen hasi ondoren.

Beraz, lehenengo erabaki dezagun afarimetroan zein aukera jarriko
ditugun. Eta behin hori erabakita, aukeren zerrenda hori emango diogu
Errali, afarimetroa martxan jarri dezan. Bestela mareatu egingo dugu
afarimetroaren gizontxoa.

j.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko urtren 25a 12:43):