[eibar] Afarixa!!!!!!!

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
As, Urt 25, 12:57:13, CET 2011

josu, horrexegatik diñot:

-batzuek ostiraleko afaria nahiago dute.

-baten batek domekako bazkaria proposatu du.

-besteren batek larunbateko bazkaria ere bai.

hortaz, aukerak aldez aurretik kendu edo mugatu ordez (gero atzetik
norbait eskean etortzeko arriskuarekin), hobe proposatutako aukera
guztiak jasotzea afarimetroan, eta botazioen bidez ikustea zein den
jendeak nahiago duena.

ez dakit argi geratzen den edo berriz esplikatu behar dudan.

x.