[eibar] Afarixa!!!!!!!

As, Urt 25, 13:06:11, CET 2011

Domeketakua oso proposamen zehatza izan zen: Dantzara juateko Espàloira.
Beraz nik domeka eguerdi BI baino ez nittuke jarriko: 27 eta 27.
Bestela barixaku gabak eta zapatu eguerdixak.
Xabier, Horregaittik bota juat. Banekixalako Mikel mariatzen genduala.
Zer?
leire

Josu Mendicute<josumendicute a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
urtren 25a 13:00):