[eibar] Afarixa!!!!!!!

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
As, Urt 25, 13:10:32, CET 2011

Leire, faborez: koadroa egiterakoan uste jonat bardin kostatzen dala
domeka bi edo lau ipintea; are gehixago: errazagoa don domeka
guztixak ipintzea, hau bai edo hori ez pentsatzen ibili barik. Hi
habil baztarrak nahasten eta jentia mariatzen!

kariñoz,

x.