[eibar] Afarixa!!!!!!!

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
As, Urt 25, 13:14:17, CET 2011

Badakit ez dala etxeko softwarea bezain glamourosoa, baina teknikarixak ez
mariatzeko, guk dantza taldean google docs-eko kalkulo orri irekiak
erabiltzen ditugu. Horrela, bakoitzak gehitu ditzake nahi dituen aukerak
informatikuari burukominik eman beharrik gabe.

https://spreadsheets.google.com/ccc?hl=en&key=t8C-ogzfI5MAZacOJ4zGTCA&hl=en#gid=0

oier.