[eibar] Preso politikoak

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Lar, Ira 17, 07:45:53, CEST 2011

+2
Nere inpresioa da beldurtuta daudela. Pentsatzen dabe Otegi kalian laga
ezkero Lehendakari aterako dabala. Baina ez dira konturatzen buruzagi
politiko bat politika egiteagatik kartzelan dakazunian mito bat sortzen ari
zerala.
Oier.

trebi.arte a bildua euskaltel.net> escribió:

> [...]
gauzia danik inork ez daixan pentsau. Inork bonba bat ipintzen badau, inor
hil, zaurittu... nik ha atxilotu eta gero "preso politikua" danik esan...
baina diskutiduko neuke. Baina Otegi, Diaz eta konpainiak ez dabe inor hil,
zaurittu... politika egin gura eben, eta horregaittik 10 urteko kartzela
sartzen badotzue nik ez dakat dudarik, hórrek preso politikuak dira. Duda
bakuak.