[eibar] mursego berriz

Mikel Iturria iturri a bildua eibar.org
Ost, Ots 1, 18:17:16, CET 2012

Goizean entzun dut kantua, baina gauean entzun nahi dut lasaiago.

Horren atzean Fundación Robo http://www.fundacionrobo.org/ izeneko ekimena
dago eta horrean atzean, batez ere, Roberto Herreros (Superjuez taldean
ibilitakoa). Tipoa Logroñokoa da, baina Euskal Herriari nahikoa lotuta dago.

Ez da hau

http://es.wikipedia.org/wiki/Roberto_Herreros

Hau baizik, eskubikoa

http://www.superjuez.com/

Ladinamo ezagutzen bazenuten, horretan ere ibili zen bere garaian:
http://www.ladinamo.org/

La 2-eko Mapa Sonoro programan ere aritu zen lanean:
http://www.rtve.es/television/mapa-sonoro/

Twitter-en @robertoherreros da

https://twitter.com/#!/robertoherreros

Iturri