[eibar] Dantzan.com itxi biharraz

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
As, Urt 10, 13:44:14, CET 2012

Eskerrikasko denori!

Atzo eta gaur Inem-era pare bat bisita egin ditut, eta nahiko pozik itzuli
naiz. Espero dut haien laguntza denbora gutxian erabili behar izatea, eta
horrelako bulegoetan zenbat alperrikako buelta, papeleo eta kontu egin
behar diren edozein ernegatzeko modukoa da, baina pozik nago artatu nauten
guztiek euskaraz egoki eta zuzen egin didatelako. Garai batean ez nintzen
ausartuko segurata bati euskaraz egitera, baina lotsa guztiak galduta,
polizia nazional eta guardia zibiliekin salbu, edozein egiten diot orain
lehen hitza euskaraz, eta sorpresa ederrak ateratzen dira bidera. Inem-eko
segurata hango labirintoan ez galtzeko gida bakarra eta atseginena izateaz
gain, euskaldun petoa da eta uste dut euskaraz berarekin aritzeak
konfidantza, eta beraz, laguntza handitzea ekarri didala. Eta gero
bulegariak, atzokoa eta gaurkoa, euskaraz primeran haiekin, atsegin eta
argibide guztiak emanez.  (1-0)

Gaur Asier Sarasuak kontatu du twitterren euskal filologiako zenbait
ikaskide beraien artean gazteleraz aritzen direla barra-barra eta oso oso
kezkagarria da hori. (1-1)

Dantzan.com-ekin pozik gauden kontuetako bat da dantzari buruzko
komunikazioa eta sektoreko harremanak nagusiki euskaraz bideratu daitezela
kolaboratu dugula, aurretik zegoen joerari erabateko buelta emanez. (2-1)

dantzan.com momentuz itxita dago (2-2?) baina espero dezagun inem-ean
bezala jarritako oinarriei luzaroan eustea...

oier.