[eibar] Aupetan

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Ast, Aza 1, 21:41:14, CET 2012

orduan, Serafin eta Aintzane, umeren batek "aupa" eskatzen detsuenian, zer
eitten dozue?

a) aupa hartu
b) zigortuta txokora

nik neuk ez dakat garbi, egixa esateko;
"besuetan hartu" arruntagua, bai; baina aupa hartu, egin, aupetan,...
belarrira ez desta emoten, behintzat.

erderazko "coger en aupas" nahiko euskalduna dala esango neuke... Madrilen
ba ete halakorik?

a.

Serafin Basauri<serafinb a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
azaren 01a 00:24):