[eibar] Aupetan

Ast, Aza 1, 23:18:15, CET 2012

Ideia askorik ez nik, baina Interneten bilaketa azkarra eginda, pare
bar erreferentzia:

1) "Beti aupetan hartzea nahi izaten du"  35. orrialdea
Coger en brazos: Aupa, aupetan, besotan (jarrerak) 81, orrialdea

"HAURREN MUNDUKO HIZTEGI TXIKIA. Hitzak, esaerak eta kantak"
Juan Inazio Lizarraga Lazkano
Nafarroako Gobernua
L.G.: NA-1280/2010

2) " Ez diat uste inork handik aupetan atera duenik, eta ezinezkoa duk
Itsasnek handik salto egin ahal izatea."
IRLANDAKO ITSAS-TXAKURRA
Antxon Gomez
Susa Argitaletxea
http://www.susa-literatura.com/liburuak/narr2606.htm