[eibar] Aupetan

Or, Aza 2, 00:54:46, CET 2012

Ni Asierrekin nago. Ume berbetan oso normala dala esango neuke. Coger en
aupas telebistan ez dut inoiz entzun. Eta oso erreferentzixa ona izaten da
hori.

"Aupaz (-z Nola?) hartu" ez doszue erabiliko ezta?
leire

Eneko Astigarraga<eastigarraga a bildua codesyntax.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko azaren 01a 23:18):