[eibar] Aupetan

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Iga, Aza 4, 11:42:44, CET 2012

aitiraren parteTIK,   harek zuretzako zerbait.  (zorionak /goraintziak
edo dana dalakoak).

aititaren  ORDEZ, harek ezin eta norbaitek   zerbait  egingo dau.
(zorionak /goraintziak edo dana dalakoak).

Bertoko

02/11/2012 8:15(e)an, Luistxo Fernandez(e)k idatzi zuen: