[eibar] emigrante profesional berririk ezagutzen?

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Iga, Aza 4, 19:51:27, CET 2012

2012/10/5 Xabier Mendiguren <xmendiguren a bildua elkar.com>:
> nire lagun batek lagun arkiteko bat omen du, hemen lanik ez eta Indian
> topatu zuena eta han bizi dena.
>
> lagunari eska diezaioket lagunaren emaila.
>
> x.

Ez dirudi Indiako hori erreportaian azaldu denik, baina seguru nago
kontaktu hori ere eskertzen duela erreportaiaren egileak.

Gaur irten da Berrian
http://paperekoa.berria.info/plaza/2012-11-04/038/001/Atzerrira_lan_etorkizun_baten_bila.htm

Albiste positibo ala negatiboa da emigrazio berri hau?
Nik ez dakit. Galdera egin dut Twitterren. Batek dio:
" Bi aldeak ikusten ditut: emigranteentzat beraientzat positiboa, gure
komunitaterako, ez hainbeste, galera bat bezala uler daiteke."

Beste batek: "Positiboa gazte euskaldun horiek jaso dituzten herrialde
horientzat, zalantza barik."

--
Luistxo