[eibar] emigrante profesional berririk ezagutzen?

Iga, Aza 4, 19:55:24, CET 2012

Emigraziņua txarra izaten da jatorrizko herrixandako. Emigrantiak
ekintzaillienak izaten dira: gazteak, azkarrenak, onduen prestatutakuak,
ausartenak…

Jatorrizko herrixak hori galtzen dau, eta belaunaldi bateko onenak galdtzen
dittu. Hori beti izan da holan.
leire

Luistxo Fernandez<luistxo a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
azaren 04a 19:51):