[eibar] emigrante profesional berririk ezagutzen?

Josu Mendicute Rodriguez josumendicute a bildua gmail.com
Iga, Aza 4, 21:20:39, CET 2012

> Mendigreenek:
>
> planteatzen den galderari buruz, nik ez daukat zalantzarik: kanpora doanarentzat, nola doakion, onerako edo txarrerako izan daiteke, baina gizarte moduan, guretzat galera da eta hartzen dituen herriarentzat onura.

Ados.

Batere gustatzen ez zaidana da batzuek "retener el talento" (sic)  beharra aipatzen dutenean. Aspirazio pertsonalei hegoak ebakitzea bezala egiten dit belarrira. Nahiago nuke "talentuari hemen egotea erakargarri egin" esatea. Akaso diskurtso kontua baino ez da, baina ez zaizue atseginagoa egiten?

Josu.