[eibar] emigrante profesional berririk ezagutzen?

Alexander Arriola kalamua2000 a bildua yahoo.es
Al, Aza 5, 01:37:54, CET 2012

Kaixo,

6 urte t'erdi emigrante profesional naizen aldetik, hau da nere eritzixa :

Ados Leirekin gauza batian, kanpora jundako gazte jende hau prestatuena eta ekintzailiena da duda barik.
Kanpora lan eitzera jutiak alde positibo asko dittu bai emigrantiandako ( aurretik esandako arrazoiengaitzik ) baina baita jatorrizko herrixandako be ze munduko ekonomia potentienetara bidaltzen dittu gazte asko ta bertan Euskadin jaso ezin daben lan esperientzia jaso ta gero, etxera bueltatzen dira Profesional Internazional moduan, gaur egun edozein enpresatan hain biharrezkua dan perfila, salmenten % haundi bat exportazioak izaten dira ta. Baina abantaila hau desabantaila bihurtzen da Josuk ondo esan daben moduan etxera bueltatzeko erakargarritasunik ez daonian ta beste aukera batzuk bilatzen hasten diranian.
Mila adibide ikusi dittut, non kanpuan lanian zeuan jende Euskaldun askok etxera bueltatzerako orduan lanpostu eskas baten eskaintza izan dabena enpresia berdinian, ez da baloratzen kanpuan eindako lana kasu askotan. Hortaz aparte erakundiek gazte hauekiko erakusten daben arretia zero da baina normala dittugun politikarixekin ( beste batian Patxi Lopez atzerrira jun zaneko anekdota bat kontauko detzuet nahi badozue ).
Ta goikua gutxi bazan, oin gainera krisixa dakagu gauzak oindiokan zailao eitzeko.

Euskaldik sortia daka emigrante gehixenak herrimina izaten dabela lenao edo beranduao, ta azkenian etxera bueltatzen dirala familia, janarixa edo mendixak faltan botatzen dittuztelako, baina ez arrazoi profesionalengaitzik.

Ondo izan.

Alex.

Sent from my iPhone