[eibar] Barakaldoko suizida, Eibarko andrazko bat

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Iga, Aza 11, 11:30:41, CET 2012

2012/11/10 Trebiņo - Artetxe <trebi.arte a bildua euskaltel.net>

>      Andria eibartarra zala jakinikan pare bat etorri jataz ia nik beste
> ezer ete nekixan. Ba ez. Baina baten baten sentimendua harridurana zan, ez
> zala pentsatzen dan "perfilan". Andra-gizona biharrian zeregin
> erdipublikuetan, andria gainera badirudi responsabilitatezko postuan... Eta
> badirudi harridura hori ez dala bakarrik nere ezagunena:
> http://www.deia.com/2012/11/10/sociedad/euskadi/comprometida-con-las-causas-sociales
>     Suizidio bat askotan misterio bat da. Inoiz ez dala jakitten atzetik
> dagon tragedia. Eta sinistuta nago guzurrak gutxi esaten dirala, baina
> [...]

 Bastante bolo-bolo dabil Eibarren. Kalbetoi kaleko Egaņa elektrodendako
famelixia da. Aita, sozialista ezaguna, Ramon Egaņa.

Hortik irakurri dot anai baten izenean zeguan hipoteka bategatik zala zorra
eta desjabetzea...

Neuri esan deste bi anaia zeuzkala Amaiak, eta bixak hilda dagozela oin
dala urte bastante. Batek diņosta, bixak suizidauta, gainera. Beste batek,
bat gaixorik, bestia droga kontuagatik edo.

Luistxo