[eibar] antzerki politiko dokumentala

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Al, Aza 12, 11:58:26, CET 2012

Ezagun batek honen berri emateko eskatu dit, eta horra:
http://eibar.org/albisteak/su-txikian-antzerki-dokumentala-azaroaren-21etik-25era-eibarren

Su Txikian, antzerki politiko dokumentala, azken 10 urteen historia edo.
Eibarren izango da azaroaren 21etik 25era. Egilea: Galder Perez.

Antzerkiarekin jarraituta, beste lantxo bat hemen gure artean dugun
antzerkigilearena: Publikoari Gorroto, Mendigreen lagunaren lana. Ikusi dut
eta gomendatzen dut (Su Txikian ez dut ikusi oraindik).

Publikoari Gorroto ez da Eibarren programatu oraingoz, baina beste toki
batzuetan ikusi daiteke
http://www.publikoarigorroto.com/eus/egutegia.html

Luistxo