[eibar] Fwd: [haritz] Fwd: Azaroak 10, Ixtorio Mixtorio Eibarren

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Al, Aza 12, 12:21:20, CET 2012

Ba momentuz ez dago emanaldi gehiago aurreikusita. Ikuskizun hau orain 15
urte estreinatu zen, eta orduan arrakasta  handia izan zuen, 7.000 ikusle
inguru izan zituen hainbat emanalditan. 2012an berriz estreinatu da
(maiatzean), eta Eibarkoa hirugarren emanaldia izan da eta oraingoz ez
daukate emanaldi gehiago kontratatuta. Krisia.

oier.