[eibar] Fwd: [haritz] Fwd: Azaroak 10, Ixtorio Mixtorio Eibarren

Al, Aza 12, 12:45:07, CET 2012

Azkenian ezin izan nintza jaun eta penatan geratu nintzan! Hurregorako
lagta bihar!

Penia da holako ikuskizunak krisisakin galtzaille urtetzia, baina "Lo
imposible" ez....

Lastimia
leire

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko azaren
12a 12:21):