[eibar] Anti-gona ez da eibar.org-ko portadan agertzen

Elena Laka burdinateplaza a bildua hotmail.com
Ost, Aza 14, 13:48:58, CET 2012

In situ entzun egin nuen irratiz, etxeko sukaldean afaltzeko pistoa gertatzen nuen bitartean.

Egunkarian ikusitako argazkitik abiatu naiz.
http://paperekoa.berria.info/plaza/2012-11-14/030/001/ezinezko_istorioen_bueltan.htm
Elna

From: Luistxo Fernandez
Sent: Wednesday, November 14, 2012 12:57 PM
To: Eibartarrak zerrenda
Subject: Re: [eibar] Anti-gona ez da eibar.org-ko portadan agertzen

2012/11/14 Elena Laka <burdinateplaza a bildua hotmail.com>

  Igarle modua ez dut piper bat balio, denetan kale:

  - Lopez ez zen joan
  - Urgelek flowerpointa alde batera laga zuen, eta soineko txiki beltza (PRN) gehi jaka lisoa erabili zuen
  - Canok alkandora argia, kamiseta barik eta alkandora praka barrutik, gerrikoa bistan

ETBko bideoetan ikusita? in situ? argazki erreportaiarik?

Luistxo