[eibar] Gipuzkoako Diputatu Nagusia Eibarren

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
As, Aza 20, 13:42:58, CET 2012

2012/11/20 Oier Araolaza <oier a bildua dantzan.com>

> Atzo  Eibarren izan zen Gipuzkoako Diputatu Nagusia 2013rako aurrekontuak
> aurkezten eta herritarren galderak, iritziak eta ekarpenak jasotzen. Martin
> Garitano Diputatu Nagusia, Jon Peli Uriguen Landa garapeneko, berrikuntzako
> eta turismoko diputatua eta Aitziber Iartza, Komunikazio zuzendaria aritu
> ziren hizketan.

(...)

> Aitziber Iartzak ere esan zidan hartu berri duten erabaki baten arabera
> hemendik aurrera berritzen edo egiten diren diren Diputazioaren webgune
> guztiak software librean egin beharko direla.

Urte eta erdiko jardunean, GFAk berritu edo egin duen webgune adierazgarri
bakarra dut gogoan, eta da haun zuzen Komunikazioko zuzendaritza horrek
erabiltzen duena,
http://www.gipuzkoaberri.net

IBMren lizentziapeko azpiegitura batekin egina dago, ez software
librearekin.

Baina tira, erabakia hartu berria bada, azken kasua izango da
Gipuzkoaberrirena, eta pozten naiz horregatik.

Luistxo