[eibar] Gipuzkoako Diputatu Nagusia Eibarren

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
As, Aza 20, 15:20:33, CET 2012

Oier Araolaza<oier a bildua dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko azaren
20a 15:10):

> Nik diputaziotik email bidez jaso nuen horren berri. Hemen info gehiago:
>

> http://w390w.gipuzkoa.net/WAS/CORP/DPDOficinaPrensaDigitalWEB/nota.do?id=377&idioma=eu&detalle=1
>
> Ez daukat ideiarik ere zein "zerrenda" erabili dute bidalketa egiteko eta
> zergaitik iritsi zaidan niri eta ez beste batzueri. Nik uste nuen deialdi
> oso zabala zela eta jende asko agertuko zela, baina ez zen hala izan.

Horretaz gain, kartelen batzuk ere jarri zituzten. Autobus geltokiren baten
ikusi nituen.

Asier, zure aldetik pixkat optimista Eibarko Udalaren webgunean eta DV eta
El Correon horren inguruko informazioa egotea espero izana, ala? ;)

Mikel

--
Mikel Larreategi