[eibar] bideoak eibar.org-eko blogetan

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Ast, Aza 22, 08:28:43, CET 2012

erreza da;
testu editorean HTML izeneko botoitxo bat dago. Hortxe klik egin, eta
hor agertuko zaizuen kodean itsatsi beharko duzue Youtubek ematen
dizuen HTML zatia.

probatu, bai? eta esan

a.

Iban Zaldua<iban.zaldua a bildua ehu.es> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
azaren 22a 08:24):