[eibar] bideoak eibar.org-eko blogetan

IBAN ZALDUA GONZALEZ iban.zaldua a bildua ehu.es
Ast, Aza 22, 08:34:08, CET 2012

Inolako sinbolorik ipini gabe? Nik artikuluaren amaieran paratu nahi
dut: artikuluaren amaierara arte joan eta han itsatsi, sin más?

(Eskerrik asko!)

Asier Sarasua <asarasua a bildua gmail.com> erabiltzaileak idatzi du: