[eibar] bideoak eibar.org-eko blogetan

Mikel Iturria iturri a bildua eibar.org
Ast, Aza 22, 09:36:48, CET 2012

Demagun hau jarri nahi duzula

http://www.youtube.com/watch?v=ZRUzk6shcyk

Partekatu atalean, kapsulatu aukera hartu, eta 560koa jarri

<iframe width="560" height="315" src="
http://www.youtube.com/embed/ZRUzk6shcyk" frameborder="0"
allowfullscreen></iframe>

Amaieran, azken </p> aginduaren ondoren izango litzateke kasu horretan.

Iturri

IBAN ZALDUA GONZALEZ<iban.zaldua a bildua ehu.es> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
azaren 22a 08:34):